آفاق اشراق
دو فصلنامه مطالعات
میان رشته‌ای فلسفه و ادبیات

شماره اول مجله آفاق اشراق منتشر شد

شماره اول مجله آفاق اشراق با مقالاتی در حکمت اشراق، حکمت زندگی، فلسفه در عمل و ادبیات به سردبیری حسن اسدی تبریزی منتشر شد.

«سیر حکمت اشراقی از مرقونیان و باردیصانیان و مانویان تا سهروردی»  از نصرالله پورجوادی، «فرهنگ غنی ایرانی اسلامی و اعتماد به نفس» از محمود نوالی، «تئودور بالاف و معیارهای تربیت» از ناصر خامنه و «کاربرد هرمنوتیک گادامر در پزشکی» از سید محمد امین مدائن از مقالات منتشر شده در شماره اول مجله آفاق اشراق هستند.

«معانی پرسش­ها درباره زندگی» ترجمه هدایت علوی تبار، «مطلوبیت و تحسین برانگیز بودن زندگی­ها» ترجمه امیرحسین خداپرست، «هنر انتخاب کتاب برای ترجمه» از جلال پیکانی، «سپهری، شاعری از تبار شاعران بزرگ» از اصغر دادبه، «پروازی بر فراز آشیانه فاخته» از بهرام بهین و « یادی خوش از دوستی ارجمند و معلّمی بزرگ» از رحمان مشتاق مهر از دیگر مقالات شماره اول آفاق اشراق هستند.

گفتنی است آفاق اشراق دو فصلنامه میان رشته ای فلسفه و ادبیات است که به مدیر مسئولی و سردبیری حسن اسدی تبریزی و زیر نظر نصرالله پورجوادی و اصغر دادبه منتشر شده و از طریق سایت aeshragh.ir در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.